sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Italia(Sicilia-Pozola-Siracuza-Catania-Etna-Taormina))




                                                                    
Pozola-Siracuza-Catania-Etna-Taormina

Sicilia,insorita,si stearpa.Patria mafiei,cum citisem intr-o carte.Soarele dogoreste cu putere.Oameni se ascund la umbra la amiaza.Mafioti daca or mai fi,nu sunt la vedere.Ma uit spre cer,albastru ,albastru,nici pic de nori....in zare ... Malta.Sunt in Taormina.O statiune linistita cu multa verdeata,....marea mai jos.Soare ,cer albastru,casute cu balcoane,carciumioare......spaghete,grapa,ih cam cald pentru grapa dar da-o in colo de caldura.
Mi ar place sa traesc aici?...Nu stiu,poate da... la batranete,..la batranete merge.......dar cred ca si atunci voi calatori.
In rest italieni,galagiosi,bine dispusi,multe scutere ,un mire cu mireasa isi imortalizeaza un sarut in mijlocul strazi.......prind si eu momentul.
Am fost si pe Etna..hopa uite o casa ingropata in lava,daca ma duceam cu 2 zile mai tirziu ,prindeam o eruptie.
Prin Catania 2 romani ma intreaba ce mai este pe acasa....bine zic ,hai sa facem o poza.
Da imi place Sicilia,imi place Taormina,imi place grapa,imi plac italieni galagiosi da-i in colo nu toti sunt rasisti.
Dati-va cu parerea:































Un comentariu: